قصص سكس محارم نيك بزاز خالتي هند

صورة قصة: قصص سكس محارم نيك بزاز خالتي هند
انا تامر 18 سنة من مصر وخالتي هند عندها 45 سنة متجوزة وعندها خمس عيال وجوزها شغال علي عربية نقل بيسافر كتير وبيشرب حشيش دايما و خالتي دي بقي اكتر ست بهيج عليها بقعد اتخيل نفسي وانا راكب فوقيها وهي تصوت.

المهم خالتي دايما كنا نبقي عند ستي والاقيها هي بتعدي من قدامي ومصدرة طيزها ليا وبتضحك هزار بيبقي كذا مرة بتهزر تنام فوقيا وتكتفتني بتاعي وقف ف مرة وحست بيه ضحكتلي وقامت من عليا ودايما تحرك في بزازها كدة تعدلهم ولبسها كله عبايات سودة عبايات جيل ترفع العباية وهي بتمشي فالعباية تلزق علي طيزها وهي بتتحرك وده اللي حصل قبل كدة وده اللي هيجني عليها كان عيد ميلاد خالي فجابت التورتة والحاجة الساقعة وهي ماشي كانت لابسة عباية جل رفعت العباية وشدتها لزقت علي طيزها ومشت ولقيت فلقتين اكبر من بعض بيتحركوا زي الملبن هجت عليها اليوم ده دخلت الحمام عند ستي وضربت عشرة.
جت في يوم كان عندي تمرين في نادي جمب ستي انا متعود اخلص تمرين وامشي في الشارع ابص علي طياز الستات الوتك وخصوصا المنطقة هناك كانت مليانة دياثة وستات لابسين ضيق وحاجة تخلي زوبرك ينزل من غير ما تلمسه اليوم ده كنت تعبان فشخ خلصت التمرين وقعدت اتفرج علي اجسام الستات وكان مفروض اروح بس قولت اروح عند ستي البيت فاضي عندها هضرب عشرة براحتي واستحمي وهاكل واخر روقان روحت لستي فتحتلي فرحت لما شافتني وقالتلي احطلك اكل وكدة قولتلها هستحمي الاول بعدين انا هبقي احط المهم ستي عندها اوضتين الكبيرة وواحدة تانية للنوم ودي دايما مفتوحة بس المرادي لقيتها مقفولة ومفيش اوكرة جبت سكينة وفتحت الباب ودخلت ببص علي السرير لقيت خالتي نايمة ببنطلون ضيق ومصدرة طيزها تنحت من المنظر و بعدها خرجت وقفلت الباب وبتاعي كان واقف علي اخره شاورت نفسي اخش اعمل حاجة ولا لا قولت لا انا هجيبها بطريقة تانية دخلت الحمام ضربت عشرة وظبط حالي وستي لحسن الحظ قالتلي نازلة السوق تجيب حاجات وقالتلي متصحيش خالتك سيبها نايمة تعبانة المهم ستي نزلت من هنا وانا نزلت البوكسر البنطلون ودخلت علي خالتي روحت علي وشها وضربت بتاعي علي وشها وفتحت بوقها جامد وحطيته وهي نايمة لسة اما بدات تفوق وتستوعب ايه اللي في بوقها دخلته وطلعت من الاوضة وقفلتها وخرجت برة الشقة وشوية وخبطت تاني فتحتلي هي المرادي كانت لبست خلاص عادي سلمت عليا وسالتني هو انت كنت موجود جوة ونزلت؟ قولتلها لا قالتلي امال ايه الحلم ده بسالها حلم ايه قالتلي لا مفيش حاجة سالتني تاكل؟ قولتلها ماشي كنت لابس ساعتها سويت بانتس بقي وبتاعي واقف وقاصد اوريها دخلت المطبخ وبتاعي هيخرم البنطلون بدات اكلمها في اي حاجة ومشيت طلعت برة حطت الاكل اكلنا وقومنا ووقفت عملت نفسي متوتر وخايف وقولها خالتو انا ي مشكلة كنت مكسوف احكيها ومخوفاني اوي قالتلي مالك في ايه قولتلها حاجة محرجة وقولتها لا خلاص فكك قالتلي لا انا خالتك احكي متخافش قولتلها ده سر قالتلي متقلقش المهم نزلت البنطلون والبوكسر وبتاعي طلع نط من البوكسر اتفجأت قولتها دي المشكلة بتاعي دايما كده وكان في بتاعة كدة زوايد جلد شكلها وحش من تحت مسكت بتاعي بايدها كلها وعصرته ورفعته وبصت تحت قالتلي متقلقش مفيش حاجة وشكلها هتموت وتنط تمصه المهم قولتلها انا تعبان اوي يا خالتي وخايف لاحسن ازني مع اي حد و الضرب مبقاش كافية عملت نفسها متضايقة وزعقت قولتلها مانتي عارفة الكلام ده قالتلي عايز ايه يعني قولتلها تساعديني عشان معملش حاجة غلط.

قالتلي اساعدك ازاي يعني قولتلها تفرغيلي شهوتي وانا عارف ان جوزك بيشرب حشيش وبيرة ومش بيكيفك وانتي تعبانة ومحتاجة زوبر تلعبي بيه بدات تلين وتبص علي بتاعي قولتلها المسيه قالتلي طب بص عشانك انت وعشان اساعدك بس همصلك بس متتعودش علي كدة هي المرادي بس قولتلها طب متقلعي بالمرة قالتلي ليه قولتلها عشان اسخن اكتر واطلع كل اللي جوايا وافقت كدة وبدات تقلع لغاية ما بقت واقفة بالسنتيان والكلوت ونزلت تمصلي قولتلها لا تعالي علي السرير هنا نمت انا علي السرير ونزلت هي عليا وهاتك يا مص وتطلع وتنزل ولا كانها بتمص مصاصة وفرحانة اوي وهي بتمص وتتاوه براحة وهي بتمص قمت فاكك السنتيان وقعت بقت بالكلوت بس قولتلها ما تيجي انيك بزازك وافقت وكانت هيجانة نامت علي ضهرها ونزلت تحت شوية وضمت بزازها وقمت جايب فازلين وحاطه بين بزازها وعلي بتاعي وبدات نيك وهاتك يا نيك بزازها كانت طرية فشخ وملبن جبتهم مرتين واترميت جمبها انا عريان وهي بالكلوت بس قالتلي محدش يعرف اللي حصل ده قولتلها متخافيش قومنا استحمينا مع بعض..
الوسوم: قصص محارم