× شوف اجمد افلام السكس

الولد واخته السادية رتويت ياحلوين

صورة قصة: الولد واخته السادية رتويت ياحلوين
انا شاب عمري 23 سنه اسميفراسوعندي اختيالاصغر منينوالعمرها 18 , وجسمها حلو يجنن وراح احكيلكم كيف استعبدتني اختينوال
انا احب انياكون سليف وخدام وكلب تحت رجول البنات وكنت محتاج كثير اني اجرب هذا النوع من الجنسعلي الطبيعه وكنت امارس رغباتي كلها علي النت اغلب اوقاتي بغرفتي اقفل الباب عليحالي وافتح النت واتفرج علي صور البنات السادية اللي بتستعبد الشبان وانزل المقاطعواتفرج وادخل المنتديات واقرأ قصص واشتهي بالعادة السرية لغاية ما افرغ شهوتي .
المهم لقيت بنت ساديه تستعبدني وتذلني علي النت وانفذلها كل رغباتهاواوامرها واعرضلها علي الكام وهي تأمرني واسمع صوتها وكلماتها القاسيه بالمايك .
اجبرتني هذه البنت علي ان احصل علي صناعي واعطتني موعد بحيث ان يكونالصناعي معي وإلا ستعاقبني ولن اراها مره ثانيه , المهم فكرت كيف ممكن اصنع واحدبنفسي .
المهم احضرت عصا مكنسه خشبيه قطعت جزء منها ونظفتها كويس ودهنتهاباللون البني عدة مرات واصبح عندي صناعي علي فكره هذي طريقه ممكن أي حد يستعين بيهاومجربه 100% وممتازة .
وتقابلت مع عمتي في الموعد وعرضتلها عليالكام وقمنا بالإستمتاع الي ان افرغت شهوتي امامها , وضعت الصناعي تحت السرير ونمتوبعد يومين تفاجأت بأختي اقتحمت علي الغرفة وانا نايم وشدت الغطا من فوقي وقالتليقوم ياحيوان وصحيت من نومي وانا مندهش وكنت راح اضربها واول ماوقفت وحاولت امد ايديعليها سبقتني هيا وطلعت الصناعي من جيبها اللي انا صنعته وقتها حسيت بصاعقة نزلتعلي وماعرفت اقول ولا نص كلمة كان الوقت متأخر وامي نايمه ووالدي لسه مارجع للبيتعرفت انها وجدت الصناعي بالصدفه تحت السرير اثناء تنظيفها للغرفة وقتها سكتت وطلعتهي من الغرفة من غير ماتقول ولا شي , وفكرت ساعتها بالفضيحه اللي راح تصير لأنهاكانت بتحكي لأمي علي كل شي وامي راح تقول لوالدي وراح يعاقبني وما اقدر ساعتها ارفعوجهي في البيت مره ثانيه , جريت وراها لغرفتها وقلتلها ارجوك ماتقولي لأمي وانامستعد اعمل أي شي واجيبلك أي شي تطلبيه وفي أي وقت نظرت لي نظرة استحقار ومدت ايدهاوشاورت بأني ابوس ايدها عشان ماتتكلم وفعلا انحنيت قدامها ومسكت ايدها وبستهاواترجيتها انها ماتحكي واني راح اعمل أي شي تطلبه مني وماراح ارفضلها طلب ورفضتتعطيني الصناعي لأنه هو الدليل اللي راح تهددني بيه , اكيد طبعا استخدمته هذيالليله وناكت نفسها بيه .
المهم يوم الجمعه اتغدينا كلنا ببيت جديوبعد الغدا اختي قالت لوالدي خلي فراس يوصلني ع البيت عشان عندي دراسة وانا كمانماكان اللي مزاج اقعد كنت بدي ارجع للبيت انام المهم طبعاً ابي وامي بيكملون باقياليوم ببيت جدي , طلعنا من البيت ورجعنا لبيتنا ودخلت انا غرفتي وابتديت اغيرملابسي شلحت الفانيلة وشلحت البنطلون وكنت لابس تحت منهم فانيله داخليه بيضاء وشورتسترتش ازرق وكنت مقتنع بأن نوال اختي بدها تدرس وفجأة دخلت علي الغرفة وهي لابسه كتابيض بدي قصير فوق من الصرة يبين ان الصدر اكبر من حجمه الطبيعي وبنطلون جينز ازرقوبصراحه اول مره اشوف اختي بهيك ملابس داخل البيت وشو كانت ملامح جسمها بارزة صدرهاوطيزها الكبيرة قلتلها مابدك تدرسي نوال ضحكت بصوت خفيف وقالتلي هذي دراستي الليرجعت عشان ادرسها وكانت تنظرلي نظرة استحقار وطلعت الصناعي من جيبها ورمته عليالسرير واشارت بيدها وقالتلي اشلح ملابسك واقعد قدامي علي السرير , طبعاً اناساعتها ماقدرت اقول لا وفي نفس الوقت كنت مبسوط لأن الحاجز اللي بيني وبين اختي راحشلحت الفانلة والشورت وكانت طيزي بيضاء وناعمه لكن زبي عليه شعر خفيف واول ماشافتنوال زبي نظرت لي وقالتلي ياوسخ ماتشيل الشعر اللي عليه قلتلها امرك المره الجايهماراح يكون موجود وهي تنظر لي وانا افكر ايش راح تسوي , قالتلي امسك الصناعي ومصهبفمك ودخله كله داخل فمك بسرعه وكان صوتها عالي وفعلا اخذت الصناعي اللي علي السريروفضلت امصه وبعد فترة قصيرة امرتني بأني اطلعه وادخله في فتحتي وطلعته من فمي وبديتاحاول ادخله في فتحتي شوي شوي وهي تأمرني بسرعه ياحيوان اسرع بدي شوفك تتألمواتفاجأت لما طلعت جوالها وقربت مني وشغلت الكاميرا وبدت تصور بس لا حظت انها ماراحتصور وجهي لأنها كانت قريبه جدا مني واطمنت وقلت خليها تصور مو مشكله اهم شي مايطلعوجهي اخذت كم لقطه وبعدين مقطع فيديو في حدود 3 دقائق تقريباً وقالتلي دخله للأخرياكلب واوقف وهو فيك , نفذت كلامها ووقفت ع الارض والصناعي بداخلي امرتني بأن اجلسفي وضع ان يكونو اقدامي لقدام يعني يكونو اردافي علي الارض علي طول جلست وساعتهاغاص الصناعي لآخر سنتي وخفت انو يدخل كله وماراح اعرف كيف اطلعه فضلت تدور حوليوانا جالس وبعدين امرتني بأن اخذ وضع الكلب علي ايدي ورجلي , فعلت الوضع اللي تريدهووقفت هي وراي وحطت رجلها علي الصناعي وابتدت تدخله لأنه اثناء ماغيرت انا الوضعطلع شوي فضلت تضغط عليه وتدخله وتتركه شوي يطلع وتعود تدخله ثاني برجلها ساعتها كانزبي في اقصي حالات الانتصاب ومن كثرة المني المتجمع بيه ابتدا ينقط شوي شوي تحت منيرجعت صورت كم صورة واانا بوضع الكلب ومن بعدها قالتلي خليك مثل ما انت راح ارجعوطلعت روجعت ومعها بأيدها زجاجة عصير صغيرة فارغه وقالتلي نام علي السرير والصناعيلسه موجود بداخلي
نمت علي بطني علي السرير وقبل ما اكمل قامتضربتني علي طيزي وقالتلي علي ظهرك ياكلب رجعت نمت علي ظهري ولاحظت انها لابسه فيايدها اليمين كيس نايلو مثل الاكياس اللي بيستعملوها اثناء صنع الحلويات وقربت منيومسكت زبي بأيدها اليمين اللي بيها الكيس ودخلت زبي في فم زجاجة العصير اللي كانتفي ايديها اليسار وفضلت ماسكة الزجاجة وتركت زبي وامرتني بأني ارفع رجلي بحيث تكونركبي للأعلي واقدامي علي السرير فعلت مثلما قالت ومسكت الصناعي بأيدها اليمينوطلعته مره وحده وبسرعه تألمت انا ساعتها مدت يدها اليمين ناحية فمي ودخلت اصابعهابالكيس بسرعه في فمي وقالتلي مص فضلت انا امص في صوابعها ثم طلعت صوابعها ورجعتثبتت الزجاجة بيدها اليسري ويدها المني اللي كانت بفمي اتجهت الي فتحتي ودخلتاصبعها الطويل اللي بالوسط وفضلت تحركة فوق وتحت وتبرمه في مكانه ومن ثم دخلتالاصبع الثاني وكانت بتقولي انا تحبانيكك هيك يامنيوك انت قحبة اللي ياشرموط انتخنيث وانا بنيكك ساعتها ماقدرت استحمل وفرغت كل شهوتي ومنيي في الزجاجة بعد ماشافتمنيي نزل كله وسمعت تأوهاااتي وصرخاتي طلعت صوابعها واخذت الزجاجه وشمت اللبن الليفيها وابعدتها بسرعه عنها وكأن رائحتة لم تعجبها امرتني بأن اجلس , وبعد ماجلست خفتمن انها تشربني المني لكن ابتعدت عني شوي وجلست علي كرسي وكان ظهرها ناحيتي فتحتبنطلونها من قدام ونزلت الزجاجه تحت كسها وبدت تلعب في كسها وتتأوه اهات عجيبهاااااااااااااه اممممممممممم وفعلا نزلت عسلها في نفس الزجاجه ووقفت بعدها ورفعتالبنطلون من دون ان اشوف كسها وقربت مني وحركت المني اللي بالزجاجه حتي اختلط لبنيمع لبنها وقالتلي افتح فمك ياكلب عشان تشرب العصير هذا ماقدرت افتح فمي لها ومارديتعليها قالتلي اوك براحتك الصناعي معي والصور بجوالي والليله ابوك وامك راح يشوفو كلشي ساعتها قلتلها لا ارجوك راح اشربه وكنت مستعد حتي اكل خراها لو امرتني لكن اهمشي ماتفضحني .
اخذت جزء من اللبن اللي في الزجاجة وحاولتاني اخرج علي قد ما اقدر من فمي وفعلا بدا المني يسيل من فمي لكن شربت اكثر من نصالخلطة لبني وعسل اختي معاه بعد ما خلصت اخذت الزجاجه بيدها وطلعت وهي تهز طيزهايمين ويسار وهي في حالة فرح وسعادة ومبسوطه ع الآخر .
وانا كمان كنت مبسوط لأن صار عندي سيدة وملكة بالبيت
الوسوم: قصص محارم